onsdag 9 mars 2011

Tjaoo!!

Tjenare tjenare!!<33
Som jag skrev förut så har jag ju  varit med Smilla i dag, men jag ska berätta lite mer om dagen!!<33
I morse gick jag upp och gjorde mig i ordning och det innebär: Klä på sig, äta frukost, platta håret & borsta tänderna!!<33 Sen gick jag och min syster till skolan!!! I skolan hade vi Nationella prov och idrott och så!!<33
Efter skolan så var jag med smilla!! Vi skickade in en header till en tävling på en blogg (Hoppas vi vinner)
Sen åt vi mellis, haha vi åt upp ett helt paket men hallonkräm!!<33
Sen gick vi ut på en promenad, det var kul för det är så halt ute so vi halkade hela tiden!!<33
Aja sen åkte Smilla hem för att hon skulle till stallet o då gick jag in till datorn!!


En bild på mejj och älsklingen!!


Men ni får ha de//Vilma!!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar